Kötü Çocuk izle

11-05-2017
Tek Part Hd çalışmıyorsa diğer partlardan izleyebilirsiniz. Videolar güncellenmektedir. Lütfen patlak videolar için yorum atınız. Sitemizi düzgün görüntüleyebilmeniz için Google Chrome kullanmanızı tavsiye ederiz. Sitemiz hakkında ve film hakkında görüşleriniz önemlidir. Lütfen yorum olarak dönüş yapınız.
Sinema Modu
Film Bilgileri
Kötü Çocuk izle
8.634

Kötü Çocuk izle, Kötü Çocuk direk izle, Kötü Çocuk full izle, Kötü Çocuk hd izle, Kayla ismindeki bebek dünyaya gelir gelmez babası tarafından terkedilir. Annesi ile birlikte zor şartlar altında yetişen Kayla lise yıllarında okula giderken babası karşısına çıkar onu büyük şehirde daha iyi şartlarda yaşatmak istediğini söyleyince babasının yanına taşınır. Okulun ilk günlerinde yakışıklı Meriç’le tanışır. ve Meriç’a aşık olur. 2017 yılında vizyonda yerini alan romantik ve gençlik filminde Yağız Alp Akaydın yönetmenlik koltuğunda oturmaktadır. Afra Saraçoğlu, Tolga Sarıtaş ve Sarp Akkaya’nın başrollerini paylaştığı filmi keyifle izleyebilirsiniz.

18 yorum bulunmaktadır:"Kötü Çocuk izle"
  1. Mira 28 Mayıs 2017, 18:50

    Süper. Tolga Sarıtaş ve Afra Saraçoğlu çok güzel bir ikili olmuş. Allahımm bu nasıl tatlılıktır yaa. Beğenmeyen ölsün gebersin.

  2. Irmak 31 Mayıs 2017, 18:17

    MÜKEMEL

  3. Kuş 1 Haziran 2017, 15:50

    Filim mukemel kesinlikle izlenmeli uzun zamandir izledigim en iyi firlim ola bilir

  4. yusuf emir 12 Haziran 2017, 00:11

    zaman kaybı

  5. eda 19 Haziran 2017, 18:11

    filme gidemedim diye üzülmüştüm ama boşunaymış. berbat…

  6. nur 1 Temmuz 2017, 01:06

    Çok güzel bi fimdi.

  7. semanur 30 Temmuz 2017, 20:22

    muhteşem bir film ya yeni duymuştum hep izlemek izliyorfum ve sonunda muhteşem bir dizi

  8. Eslem 1 Ağustos 2017, 01:51

    tek kelimeyle HA Rİ KA

  9. mehmet 1 Ağustos 2017, 21:34

    bu kadar klişe bu kadar bayat bu kadar saçma film izlediğim nadir dir.dünyayı kurtaran adam bundan iyidir.boş tamamen zaman kaybı

  10. sinem 5 Ağustos 2017, 17:38

    kitabından çok daha kötü.izlediğim en berbat filmlerden biri. ilk yarım satini izledim zaban kaybı. izlemeyin abi boşuna

  11. selin 7 Ağustos 2017, 15:31

    süper, mukemmel

  12. Zeynep 8 Ağustos 2017, 15:36

    Kitabı okumadım filmi de şimdi izledim kitaptaki olayları bilmiyorum ama ben filmi beğendim.. biraz duygu yoğunluğu az olmuş.. geçişler filan da hızlı ama güzel bir şeyleri hissettirmeyi başarmışlar .. kitabı okumamış olsam da filimi izleyerek Meriç in Kayraya karşı olan hislerini bastırmaya çalışmasını anlayabildim 2. sini bekliyorum

  13. Zeynep 12 Ağustos 2017, 02:29

    Alacakaranlık izliyormuş gibi hissettim.

  14. Nur 12 Ağustos 2017, 16:13

    Super bir film zaten tolga saritas fani olarak ve kotu cocuk kitabinida filmi kadar sevdim

  15. DENİZ 13 Ağustos 2017, 23:29

    SAKIN İZLEMEYİN .ÇOK ERGENCE

  16. Burak Karadoğan 21 Ağustos 2017, 19:17

    Bence kötü çocuk rolüne ekin mert daymaz daha da uygundu

  17. ayse 22 Ağustos 2017, 01:27

    ya yemin ederim bu kadar kalitesiz bi film yok çok üzüldüm. Başrol kı hariç öteki oyuncular iyi oyuncular niye ortaya böyle bişi çıkmış anlamadım. Kitabın yazarı adına da üzüldüm yalan yok.

  18. Ecrin 22 Ağustos 2017, 11:33

    Film saadece zaman kaybı ama Tolga ve Afra müthiş bir çift olmuş yaa…

Benzer Filmler

Film izle

Aksiyon Filmleri

Komedi Filmleri